Menu Zamknij

Uroki Istebnej

Istebna to niewielka miejscowość w Beskidzie Śląskim i to właśnie tam pojechała na dwudniową wycieczkę klasa 7c.

Pierwszą atrakcją był przejazd pociągiem do Wisły, a następnie autobusem do Istebnej. Na miejscu zakwaterowaliśmy się w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym “Halniak”, a po krótkim odpoczynku zjedliśmy pyszny obiad.

Szyki pokrzyżował nam nieco deszcz, więc zamiast ruszyć w góry, graliśmy w siatkówkę plażową, badmintona, a później ruszyliśmy na rekonesans trasy, która czekała nas w następnym dniu. Wieczorem smażyliśmy nad ogniskiem pyszne kiełbaski, a dodatkowo zjedliśmy przygotowane dla nas grzanki.

Następnego ranka zaraz po śniadaniu basen!!!- przecież pływacy nie mogą wytrzymać jednego dnia bez treningu. Klasa bawiła się wspaniale, czego dowodem są zdjęcia i filmiki.

Później wycieczka w góry w stronę Stecówki, a po niej obfity obiad i niestety… powrót do domu.
Humory dopisywały wszystkim i choć zmęczeni, ale szczęśliwi dotarliśmy do domów cali i zdrowi.