Menu Zamknij

Przeżyjmy to jeszcze raz….ZAKOPANE 19-21.10.2022R.

W dniach 19-21.10.2022r. pojechaliśmy na długo wyczekiwaną wycieczkę do Zakopanego. Było nas 60 osób z klas 8b, 8e, 8f oraz 7a. Opiekunami wycieczki byli: Tomasz Kawa, Damian Pasek, Kamil Ogryzek, Adam Stasz oraz przewodnik górski i pilot wycieczek pan Maciej Siudut.

To były 3 aktywne dni spędzone RAZEM w fantastycznych okolicznościach przyrody i nie tylko. W każdym dniu czekały nas różne atrakcje:

Dzień 1 – wycieczkę rozpoczęliśmy od poznania historycznych miejsc w Zakopanem tj: Cmentarz zasłużonych na Pęksowym Brzyzku, Stary Kościół, Willa Koliba, Chałupa Gąsieniców Sobczaków. Później przeszliśmy słynnym deptakiem na Krupówkach pod skocznie „Wielka Krokiew” gdzie czekała nas niespodzianka dnia. A było nią spotkanie i wspólne zdjęcie z samym Adamem Małyszem !!!

Dzień 2 – to wędrówka górska po terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego. Po przejściu 9 km w górę dotarliśmy do Schroniska PTTK Morskie Oko. Pogoda w tym dniu była fantastyczna i mogliśmy podziwiać uroki Morskiego Oka w pełnej krasie. Morskie Oko to największe jezioro w Tatrach położone w Dolinie Rybiego Potoku. U stóp Mięguszowieckich Szczytów na wysokości 1395m n.p.m. Niewielu wie, że tak przepiękne tatrzańskie jezioro można obejść dookoła, a my to zrobiliśmy.  Dzień zakończyliśmy  dyskoteką i ogniskiem. Była gra na gitarze i wspólne śpiewy.

Dzień 3 – to pełen relaks po wyczerpujących dwóch dniach. Tym razem zawitaliśmy w słynnych Termach Chochołowskich, gdzie czekały na nas liczne atrakcje w postaci, basenów, gejzerów, rwącej rzeki, stanowisk do hydromasażu. Dla poszukiwaczy mocnych wrażeń czekały zjeżdżalnie z zapadnią oraz 2 zjeżdżalnie pontonowe. Po kilku godzinach spędzonych w termach zagwarantowaliśmy sobie przypływ sił witalnych i pełnej regeneracji organizmu.

Do domów wróciliśmy w dobrych humorach, zadowoleni z towarzyszącą nam jedną myślą „Było zdecydowanie za krótko….”