Uczniów klas 4-8 oraz liceum zapraszamy do udziału w Szkolnym Pokazie Talentów z okazji Dnia Dziecka.
Regulamin Szkolnego Pokazu Talentów
1. Cel wydarzenia:
Celem Pokazu Talentów jest promowanie kreatywności, integracja społeczności szkolnej oraz stworzenie przestrzeni do zaprezentowania pasji i umiejętności uczniów.
2. Organizatorzy:
Pokaz Talentów organizowany jest przez Zespół Szkół Sportowych, z inicjatywy opiekuna Samorządu Uczniowskiego i opiekunów świetlicy.
3. Uczestnicy:
• W pokazie mogą wziąć udział uczniowie klas 4-8 oraz liceum.
• Występy mogą być indywidualne lub grupowe.
• Każdy uczestnik może zgłosić tylko jeden występ indywidualny (nie wyklucza to dodatkowego występu
w grupie).
4. Zgłoszenia:
• Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 23 maja, poprzez oddanie zgody do opiekuna SU (pani Magdaleny Malcherek) lub do sali 148 (do pani Anny Wieczerniak).
• Zgoda musi zawierać podpis opiekuna prawnego, opis występu, listę uczestników oraz informację
o potrzebnym sprzęcie lub rekwizytach.
5. Rodzaje talentów:
Dopuszczalne są występy artystyczne, takie jak: śpiew, taniec, gra na instrumencie, recytacja,
stand-up, pokaz iluzji, prezentacja sztuki plastycznej, itp.
Zabronione są treści wulgarne, obraźliwe, kontrowersyjne oraz nawiązujące
do przemocy, alkoholu, narkotyków i innych środków odurzających.
6. Zasady bezpieczeństwa:
• Występy muszą być zgodne z zasadami BHP i nie mogą stwarzać zagrożenia dla uczestników ani widowni.
• Zabronione jest używanie otwartego ognia, ostrych narzędzi oraz substancji chemicznych.
• Każdy występ musi zostać zaakceptowany przez opiekuna pokazu przed prezentacją na scenie.
• Uczestnicy są zobowiązani do przestrzegania poleceń nauczycieli i organizatorów
w trakcie prób i występów.
• W przypadku użycia sprzętu elektrycznego (np. wzmacniacze, instrumenty),
musi on być wcześniej zgłoszony i sprawdzony przez pracownika szkoły.
• W czasie wydarzenia na auli obecni będą nauczyciele.
7. Przebieg wydarzenia:
• Pokaz odbędzie się w auli dnia 30 maja 2025 r. w godzinach 8:25 - 12:55
• Każdy występ może trwać maksymalnie 5 minut.
8. Postanowienia końcowe:
• Uczestnictwo w wydarzeniu jest dobrowolne i równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
• Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odrzucenia lub przerwania występu niezgodnego z regulaminem lub zagrażającego bezpieczeństwu.
• Rodzice/opiekunowie prawni uczniów niepełnoletnich muszą wyrazić pisemną zgodę na udział dziecka
w wydarzeniu.
• Wydarzenie może być rejestrowane i fotografowane w celach dokumentacyjnych
i promocyjnych szkoły.
Zgłoszenie udziału w wydarzeniu:
https://docs.google.com/document/d/1_YS8iQ8UYU5Gf12x9nA9me_xTN1NsTMsnAXaxLK2R8A/edit?usp=sharing


Komentarze